środa, 27 czerwca 2018

MADARA INFUSION BLANC SUPREME HYDRATION balsam do ciała

Marka Madara to mój zdecydowany faworyt wśród marek kosmetyków naturalnych. Po prostu wielbię ją całym sercem. Marka zachwyca i zarazem uzależnia na długo. Tym razem zachwycam się balsamem do ciała. "Otul swoje ciało boską miękkością i poczuciem komfortu dzięki tej lekkiej, niezwykle nawilżającej formule, która odnawia i nawilża skórę pozostawiając ją nieodparcie miękką i gładką. Wzbogacony luksusową mieszanką zmiękczającego ekstraktu z owsa i aromatycznych esencji z jaśminu i wiązówki błotnej, działa także na poprawę nastroju i wzmacnia poczucie dobrostanu. Poczuj się dobrze w swojej skórze dzięki produktom do pielęgnacji ciała sprytniejszym niż kiedykolwiek".
Czyż można się oprzeć takiemu opisowi?

 
Balsam o cudownej konsystencji emulsji i urzekającym słodko owocowym zapachu zachwyca od pierwszego użycia. Nie jest to nachalny zapach lecz delikatny i subtelny. Bardzo mi się podoba. Dobrze się wchłania, nie powoduje uczucia lepkości, sprawia, że od razu po nałożeniu czuć aksamitną i nawilżoną skórę. To uczucie długo się utrzymuje. Skóra jest niesamowicie gładka w dotyku i przyjemnie pachnie. Stosowanie go to sama przyjemność. Z utęsknieniem czekam na wieczorny rytuał pielęgnacyjny, który mnie uspokaja i relaksuje po ciężkim dniu.  Mam poczucie zadbanej w każdym calu powierzchni ciała. Balsam już dobija dna i tęsknię za tym uczuciem nawilżenia. To jeden z lepszych balsamów, jakie stosowałam w pielęgnacji ciała. Można go kupić między innymi w Matique. Koniecznie wpiszcie go na listę do sprawdzenia. Skóra będzie Wam z pewnością wdzięczna.
 

Znacie balsamy do ciała Madara?
Pozdrowienia
violka42



Skład:
Aqua/Water, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Sucrose Distearate, Isoamyl Laurate, Sucrose Stearate, Glycerin, Avena Sativa (Oat) Meal Extract, Jasminum Officinale (Jasmine) Flower Extract*, Filipendula Ulmaria (Meadowsweet) Flower Extract*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Hydrolyzed Algin, Palmitic Acid, Stearic Acid, Xanthan Gum, Cellulose, Aroma/ Fragrance, Sodium Benzoate, Lactic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Phytate, Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf Oil*, Benzyl Alcohol, Ascorbyl Palmitate (Vitamin C), Tocopherol (Vitamin E), Benzyl Salicylate**, Citral**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**

1 komentarz:

  1. Chyba mam jego próbkę:) Sprawdzę zapach bo mnie nim bardzo zainteresowałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.