czwartek, 26 lipca 2018

Wooden Spoon SUPERSEEDS zaawansowane przeciwzmarszczkowe serum pod oczy Bułgarska Róża

Marka Wooden Spoon to marka, którą dopiero powoli poznaję. Miłość do ludzi i wysoka odpowiedzialność etyczna – to podstawy na których zbudowano markę Wooden Spoon i wszystkie produkty. Wooden Spoon  to kosmetyki najbardziej jak to tylko możliwe czyste oraz najbardziej jak tylko to możliwe naturalna pielęgnacja skóry. Miałam już kilka ich produktów i każdy miło wspominam. Tym razem mój zachwyt wzbudziło serum pod oczy Bułgarska róża.
 
 
"Stworzony z najwyższą troską i precyzją do ostatniej kropli, to unikalne serum powstało zainspirowane pomysłem aby połączyć najcenniejsze ekstrakty super nasion w jeden doskonały i kompletny eliksir dla skóry. Szukaliśmy możliwie  najczystszych i najefektywniejszych super foods dla skóry, znanych z ich wyjątkowych właściwości odżywiania i zmiękczania skóry, przywracania jej naturalnego blasku i młodości. Każda pojedyncza kropla zawiera pełną gamę najważniejszych witamin, kwasów, fitosteroli i karotenoidów. Każda kropla dostarcza skórze niezwykłego uczucia, które trwa cały dzień".

 
Róża zachwyca mnie i uzależnia. Zawsze mam na półce kosmetyki, które mają w składzie ten drogocenny dla mnie składnik. W tym serum zadbano o najmniejszy detal. Opakowanie z ciemnego szkła i wbudowany roll-on nie pozwalają uronić żadnej kropli eliksiru. Do tego jest to higieniczne rozwiązanie i wpływa także na wydajność produktu.
 

Serum olejowe od razu zachwyca cudnym ziołowo-różanym aromatem. Bez problemu roll-on dozuje porcję serum. Delikatnie wklepuję go palcami w skórę i pozwalam mu działać. Z nakładania tego serum zrobiłam sobie osobisty pielęgnacyjny rytuał piękna. Zapalam świeczkę, w tle spokojna muzyka, a ja po dokładnym oczyszczeniu skóry zajmuję się pielęgnacją okolic oczu.  Ta strefa ma u mnie największy priorytet. Po dłuższym stosowaniu widać różnicę w wyglądzie okolic oczu. Skóra jest gładka, napięta i efekt tzw. "wypoczętego oka" w pełni mnie satysfakcjonuje. Uwielbiam to serum i zachwycam się nim przy każdym użyciu. To luksusowy kosmetyk, który wart jest każdej złotówki. Te wspaniałości kupicie między innymi w sklepie Matique. Jeśli nie lubicie róż jest jeszcze wersja neroli i bezzapachowa. Dodam, że produkty tej marki są certyfikowane przez bardzo surową organizację Soil Association. Znacie kosmetyki tej marki?
 
Pozdrowienia
violka42
 
Skład:
Nigella sativa (Black Cumin) seed oil*; Camellia oleifera (Camellia) seed oil*; Tocopherol (Vit E); Rosa canina (Rosehip) fruit oil*; Rubus idaeus (Raspberry) seed oil*; Sambucus nigra (Elderberry) seed oil*; Vaccinium macrocarpon (Cranberry) seed oil*; Brassica oleracea italica (Broccoli) seed oil*; Cucumis sativus (Cucumber) seed oil*; Linum usitatissimum (Linseed) seed oil*; Papaver orientale (Poppy) seed oil*; Curcubita pepo (Pumpkin) seed oil*; Hippophae rhamnoides (Sea Buckthorn) oil*; Ficus carica (Fig) seed oil*; Lycium barbarum (Goji) oil*; Rosa Damascena flower oil*; Citronellol**; Geraniol**; Linalool**;
* Certified organic ingredient;
** From Essential oils

4 komentarze:

  1. Hmm, ta marka kojarzy mi się z produktami do włosów. Świetny ten produkt, bardzo fajne rozwiązanie w postaci rollera:) Podoba mi się też skład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super rozwiązanie, nic się nie wyleje, np. w podróży

      Usuń
  2. Ja to uwielbiam wszystko co z różą jest. Gdzie znalazłaś to cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez wielbię róże w każdej postaci, znajdziesz to cudo w Matique

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.