czwartek, 16 stycznia 2020

Bema Love bio dezodorant w kulce dla kobiet

Bema Love bio dezodorant w kulce dla kobiet kupiłam w Ekozuzu zachęcona pozytywnymi opiniami. Ostatnio używałam dezodorantów w kremie na bazie sody, które niestety zaczęły mnie podrażniać więc odstawiłam je na pewien czas. Dezodorant Bema nie dość, że ukoił moją skórę, to jego działaniu także nie mogę nic zarzucić.

 
Od producenta: "Dezodorant w kulce dla kobiet Bema Love Bio neutralizuje nieprzyjemny zapach bez negatywnego wpływu na fizjologiczną równowagę skóry i nie hamując naturalnego procesu pocenia się. Nie zawiera propelentów, alkoholu etylowego, alergenów, chlorku glinu oraz innych szkodliwych składników. Szczególnie polecany dla skóry wrażliwej. Ma przyjemny kwiatowy zapach, który utrzymuje się przez cały dzień. Jego naturalny skład minimalizuje do minimum ryzyko wystąpienia alergii skóry".


Dezodorant w kulce jest poręczny, kulka trochę mniejsza niż zwykle spotyka się w dezodorantach tego typu. Dobrze się nakłada, kulka nie zacina się i dozuje tyle dezodorantu, ile chcemy. Po zakręceniu nic się nie wylewa i nie cieknie. Dezodorant pachnie przyjemnie pudrowo kwiatowo. Chroni bardzo dobrze, nawet w upały dawał radę. Nie podrażnia wrażliwej skóry pod pachami, jest też dla mnie zaskakująco wydajny. Lubię go także za to, że nie powoduje u mnie zwiększonej potliwości w okolicy pach czyli nie robi mokrych plam, a tak czasem bywało przy innych dezodorantach. Tym samym dołączam do wielbicielek tego dezodorantu. To skuteczny dezodorant, który nie zawiera szkodliwych składników. Będę wracać do niego z pewnością. Bema i tym razem nie zawodzi.
Znacie ten dezodorant?

Pozdrowienia
violka42

Skład:
Rosa Damascena* Flower Water, Citrus Aurantium Amara* (Bitter orange)Flower Water, Potassium Alum, Decyl Glucoside, Lauryl Glucoside, Glycerin, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Aloe Barbadensis* Leaf Extract,Xanthan Gum, Sodium Dehydroacetate, Parfum/Fragrance, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.
*da agricoltura biologica/organic agriculture.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.