czwartek, 9 stycznia 2020

Podsumowanie czytelnicze 2019 roku

Uwielbiam czytać książki. To zawsze mnie relaksuje i uspokaja. Wolny czas to czas z książką. Tak lubię spędzać czas najbardziej. Szkoda tylko, że tego czasu na czytanie jest zbyt mało. W 2019 roku przeczytałam 44 książki, głównie polskich autorów. Czy to dużo czy mało nie ma znaczenia. Ważne, że spędziłam cudowne chwile, bo czytam dla przyjemności, nie dla rankingów. Część zaplanowanych książek nie udało mi się przeczytać, musiałam zwrócić je do biblioteki. Nadrobię to w tym roku.



Dla zainteresowanych lista przeczytanych przeze mnie książek:

1. Remigiusz Mróz "Testament".
2. Remigiusz Mróz "Kontratyp".
3. Magdalena Witkiewicz "Pensjonat marzeń".
4. Krystyna Mirek "Tylko jeden wieczór".
5. Wojciech Chmielarz "Żmijowisko".
6 Magdalena Witkiewicz "Czereśnie zawsze muszą być dwie".
7. Guillaume Musso "Apartament w Paryżu"
8. Paulina Świst "Karuzela".
9. Katarzyna Puzyńska "Motylek".
10.Paulina Świst "Podejrzany".
11. Dawid Lagercrantz "Mężczyzna, który gonił swój cień".
12. Karolina Wilczyńska "Spełnione życzenia".
13. Sarah J. Maas "Dwór cierni i róż".
14. Natalia Socha "Dwanaście niedokończonych snów".
15. Sarah J. Mass "Dwór mgieł i furii".
16. Gillian Flynn "Ostre przedmioty".
17. Justyna Kopińska "Polska odwraca oczy".
18. Liliana Fabisińska i inni "Siedem życzeń".
19. Remigiusz Mróz "Nieodgadniona".
20. Sarah J. Maas "Dwór skrzydeł i zguby".
21. W. Bruce Cameron "O psie, który wrócił do domu".
22. Stefan Darda, Magdalena Witkiewicz "Cymanowski młyn".
23. Remigiusz Mróz "Umorzenie".
24. Agnieszka Lingas - Łoniewska "Randka z Hugo Bosym".
25. Magdalena Witkiewicz "Ósmy cud świata".
26. Magdalena Witkiewicz "Moralność Pani Piontek".
27. William Wharton "Dom na Sekwanie".
28. Sarah J Mass "Dwór szronu i blasku gwiazd".
29. Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński "Pudełko z marzeniami".
30. Agnieszka Lingas - Łoniewska Daniel Koziarski "Klub niewiernych".
31. Magdalena Witkiewicz "Jeszcze się kiedyś spotkamy".
32. Remigiusz Mróz "Listy zza grobu".
33. Magdalena Witkiewicz "Ballada o ciotce Matyldzie".
34. Agnieszka Krawczyk i inni "Zakochane Zakopane".
35. Magdalena Witkiewicz "Opowieść niewiernej".
36. Brandon Mull "Smocza straż".
37. Natasza Socha "(Nie)miłość".
38. Natasza Socha "(Nie)piękność".
39. Natasza Socha "(Nie)młodość".
40. Dawid Lagerctantz "Ta, która musi umrzeć".
41. Agnieszka Lingas Łoniewska "Kastor".
42. Agnieszka Lingas Łoniewska "Polluks".
43. Remigiusz Mróz "Wyrok".
44. Katarzyna Grochola "Zranić marionetkę". 



W 2019 roku odwiedziłam także Krakowskie Targi Książki. Byłam zachwycona, spotkałam ulubionych pisarzy, to raj dla pasjonatów czytania. Zdobyłam podpisy ulubionych pisarzy, jak wiecie to wciąż Remigiusz Mróz i Magdalena Witkiewicz.

Czytam więc nadal i Was do tego gorąco zachęcam.

Pozdrowienia
violka42

2 komentarze:

  1. Też lubię książki Magdaleny Witkiewicz (zawsze mam jakoś problem z jej imieniem i mówię Małgorzata :P). W tym roku skonczyłam już dwie książki i obie były tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo polskich autorów dobrze pisze, w tym roku sięgnę po innych autorów również

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.