niedziela, 5 stycznia 2020

Kosmetyczne hity 2019 roku - makijaż Couleur Caramel

Moje kosmetyczne hity 2019 roku w kategorii makijaż nikogo chyba nie zdziwią. Poprzedni rok należał do makijażowych kosmetyków Couleur Caramel dostępnych w Ekozuzu. Pierwsze kosmetyki, jakie kupiłam zauroczyły mnie, zachwyciły i oczarowały. Były to tusze, paletka 12 cieni i pomadka różowa czerwień nr 204. Od tej pomadki zaczęła się moja miłość do makijażowych kosmetyków Couleur Caramel. 


Z biegiem czasu nowe kosmetyki zasiliły moją kolekcję do makijażu. Innych już nie szukam. Dają mi to, czego oczekuję od kosmetyków kolorowych. Mój zachwyt nadal trwa.




Uwielbiam ich pomadki, tusze, paletki cieni, pudry, korektory i rozświetlacze (róży jeszcze nie miałam) odpowiadają mi pod każdym względem, są zdrowe, nie szkodzą i można nimi wyczarować zarówno codzienny, jak i wieczorowy makijaż. Marka świetnie się rozwija, a każda nowa kolekcja powoduje szybsze bicie serca, ja jestem zachwycona i nie boję się tego słowa... uzależniona.

Znacie te cudeńka? 
Pozdrowienia
violka421

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.