wtorek, 11 października 2011

ARGILE PROVENCE Woda Różana 200ml.

Hydrolat to inaczej woda, która pozostaje po produkcji olejków zapachowych. W procesie destylacji para wodna porywa nierozpuszczalne w wodzie drobiny olejku eterycznego, który po ochłodzeniu jest od niej oddzielany. Pozostała woda, do której przeniknęły rozpuszczalne cząstki roślinne oraz niewielkie (0.02% - 0.5%) ilości olejku eterycznego to właśnie hydrolat. 



Uwielbiam róże. Są piękne, dostojne i zawsze na czasie. Zapach róży to jeden z najpiękniejszych zapachów. Dlatego właśnie wybrałam hydrolat z róży.


 Róża - królowa kwiatów, symbol miłości, siły i piękna. Nazwa 'Rosa' czyli róża, wywodzi się od greckiego słowa 'roden' - czerwony, uważa się bowiem, że róże w starożytnych czasach miały wyłącznie kolor głębokiej czerwieni. Kolebką róż była starożytna Persja, stamtąd róże rozprzestrzeniły się po całym świecie. 


 
Hydrolat różany posiada właściwości wzmacniające, oczyszczające, ściągające. Odświeża naskórek chroni przed zanieczyszczeniem środowiska. 

Hydrolat różany nadaje się przede wszystkim do skór dojrzałych, suchych i delikatnych. Posiada właściwości wzmacniające, oczyszczające i ściągające. Harmonizuje i chłodzi skórę.




Hydrolaty to też moje naturalne dkrycie. Hydrolatu używam jako toniku do twarzy.
Generalnie lubię używać toniku. I hydrolat wspaniale go zastępuje.




Kupiłam w Biolanderze pompki do hydrolatów Naturado. To wspaniała rzecz. Rozpylam na twarz i gotowe. Jest to bardziej ekonomiczne niż wylewanie na płatek kosmetyczny. Oczywiście to kwestia gustu. Znam osoby, które nie lubią mgiełek i wolą konkretne potarcie twarzy nasączonym płatkiem. Mnie taka forma aplikacji jako mgiełka najbardziej odpowiada.





Nie zawiodłam się. Hydrolat doskonale oczyszcza skórę, nie wysusza i nie podrażnia. Ten naturalny hydrolat koi moją suchą skórę i powoduje, że skóra jest gładka i pełna blasku.
Myślę, że nie zaszkodzi żadnemu rodzajowi skóry. Dodatkowym atutem jest piękny zapach.

Hydrolat ten, jak już wcześniej pisałam używam także jako składnik peelingu z opuncji figowej, o którym pisałam tutaj.

Skład również mnie zachwyca:
INCI: Rosa damascena water, 100 % wszystkich składników pochodzi z uprawy biologicznej.

Kosmetyk Ekologiczny i Biologiczny posiadający certyfikat Ecocert.


Hydrolat można kupić w sklepie Biolander.

Z moim kodem vj-2332 otrzymamy jeszcze 5% rabatu.

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.