wtorek, 1 listopada 2011

MARILOU BIO Maseczka oczyszczająca Bio 75 ml

Maska Marilou Bio z zielonej, francuskiej glinki Montmorillonite i wody kwiatowej z Bławatka głęboko oczyszcza i nadaje nowy blask skórze.




Maseczka jest bardzo przyjemna w stosowaniu. Pięknie pachnie, tak cytrusowo. Jest w kolorze zielono-pistacjowym, po prostu super efekt na twarzy. Nałożyłam maseczkę na kilka minut i gdy zaczęła zastygać na twarzy, zmyłam ją ciepłą wodą.

Efekt mnie zaskoczył.
Czysta, gładka i promienna skóra. Ponadto pory zwężone i rozjaśnione przebarwienia. Moja skóra była tak odżywiona, że już nie nakładałam kremu na noc.

Tak na marginesie to jestem wielką fanką kosmetyków MARILOU BIO.
Każdy produkt ma w sobie coś takiego, co sprawia, że muszę go mieć.  Komfort stosowania i do tego certyfikat Ecocert bardzo mi odpowiada.
Ponadto cena jest również atrakcyjna.


Właściwości zielonej glinki.
Glinka Montmorillonite - grupa minerałów tworząca drobne kryształki i występująca w postaci glinki, jej nazwa pochodzi od Montmorillon - miejscowości we Francji, w której została odkryta. 
Posiada ona właściwości detoksykujące, wykazuje zdolność wiązania metali ciężkich, a także stanowi bardzo dobre źródło składników mineralnych.
Montmorillonite wygrzewana na słońcu przez 260 dni w basenie Morza Śródziemnego jest wyjątkowo bogata w magnez, a także krzem, selen, mangan, fosfor, dolomit, potas, pierwiastki tak niezbędne dla naszego zdrowia. 
Dzięki tym wszystkim właściwościom glinka Montmorillonite polecana jest do cery tłustej, mieszanej, normalnej, która potrzebuje oczyszczenia i maksymalnej regeneracji i odżywienia.



Jak stosować?
Stosować dwa razy w tygodniu.
Nanieść niewielką ilość maski na twarz. Pozostawić kilka minut.
Spłukać ciepłą wodą.

 
Główne atuty: 
Gliceryna (roślinna): działanie nawilżające, wygładzające.

Ziarna Pszenicy: działanie ochronne, kojące, odżywcze i regeneracyjne.
Kwiatowa Woda z Bławatka: działanie nawilżające i odświeżające.
Olejek z cytryny: działanie wzmacniające.
Witamina E: działanie antyoxydacyjne.


Maseczkę można kupić w sklepie Biolander.

Z moim kodem vj-2332 otrzymamy jeszcze 5% rabatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.