czwartek, 23 lutego 2012

LABOGRAVIER Mydło Bio Lawenda

zdjęcie: naturaija-violka42.blogspot.com
To moje kolejne mydełko naturalne tej marki. Zima nie odpuszcza dlatego dla poprawy nastroju lubię otaczać się pięknymi zapachami. Tym razem wybrałam lawendę, która zawsze mnie odpręża i uspokaja.

Mydełko zawiera między innymi w swoim składzie ośle mleko i olejek lawendowy
Zaletą jest niewątpliwe dodatek oślego mleka. Ośle mleko jest uznawane już od tysięcy lat za swoje wyjątkowe właściwości. Ma niezwykły skład, bardzo podobny do ludzkiego mleka, było uznawane już przez starożytnych jako doskonały środek do pielęgnacji ciała. Sprawia, że skóra jest gładka i miękka. Dodatkowo nawilżona i zregenerowana. Mydło z oślim mlekiem jest odpowiednie dla osób z wrażliwą skórą i podrażnioną, a także jest szczególnie polecane do kąpieli małych dzieci.

Olejek lawendowy pozyskuje się z dziko rosnącej lawendy zbieranej na wzgórzach Prowansji. Prowansja to moje marzenie i mam nadzieję, że kiedyś tam pojadę. Na razie musi mi wystarczyć piękno Prowansji zamknięte w mydełku.

Olejek lawendowy ma działanie rozluźniające i uspokajające. Pozwala wyzbyć się napięcia, zapomnieć o stresie oraz ułatwia zasypianie. Wieczorna kąpiel z lawendą pozwala spokojnie zasnąć. Lawenda poprawia samopoczucie i nastrój. To  nieodzowny sprzymierzeniec dla osób nerwowych, zestresowanych i mających problemy z zasypianiem.

Olejek lawendowy jest jednym z najważniejszych olejków stosowanych w aromaterapii. Może być nanoszony bezpośrednio na skórę. 
Wyjątkowy skład gatunku Lavandula angustifolia szybko leczy oparzenia i inne rany. Gojenie się ran i łagodzenie bólu zostało potwierdzone naukowo. Małe rany, otarcia i poparzenia słoneczne również mogą być leczone tym olejkiem. Nanosimy go wtedy bezpośrednio na ranę. Olejek ten przynosi również ulgę w przypadku ukąszenia owadów.  Lawenda doskonale działa też na trądzik, wypryski i problemy skórne. 

Pomaga przy astmie, zapaleniu oskrzeli, bólu gardła, dolegliwości jelit i żołądka, bólach głowy i migrenie.
Jest to więc wszechstronne lekarstwo, które powinno mieć swoje miejsce w naszych domach.

Mydełko, które wybrałam pochodzi od Labogravier.
LABORATOIRE GRAVIER to pierwsze Laboratorium we Francji produkujące kosmetyki ekologiczne od ponad 25 lat. Oferuje linie kosmetyki naturalnej i BIO NATURA & PROGRES, produkty dietetyczne w różnych formach, oleje i olejki eteryczne z produkcji ekologicznej, a także mydła. Produkty Laboratorium Gravier są skuteczne i wydajne. Nie zawierają syntetyków, barwników, konserwantów, pochodnych petrochemii, nie są testowane na zwierzętach.

zdjęcie: naturaija-violka42.blogspot.com

Mydełko jest inne niż mydła, które do tej pory stosowałam. Pieni się bardzo obficie, daje kremową pianę. Mam wrażenie, że myję się kremem, Bardzo mi to odpowiada. Zapach subtelny i delikatny, przełamany nutą lawendy sprawia, że kąpiel staje się prawdziwą przyjemnością. Dla maksymalnych korzyści dla skóry kąpiel powinna trwać co najmniej 10 do 15 minut.  Jest to bardzo łagodne mydełko, odpowiednie dla całej rodziny. Nie wysusza skóry.  Skóra jest gładka i nawilżona. 

Lubię używać do wieczornych rytuałów piękna właśnie kosmetyków z lawendą. Czuję się wtedy zrelaksowana i spokojna. Kończę dzień miło i przyjemnie.
Mydełko można je przechowywać 12 miesięcy po otwarciu. Zapakowane jest w kartonik.

Mydełko posiada również certyfikaty:

      


Ponieważ mydełko zawiera ponad 95% składników organicznych nie mogło zabraknąć go w mojej łazience.
Poczujcie na własnej skórze łagodność tego mydła.


Mydełko można kupić w sklepie Biolander.
Kod rabatowy vj-2332 obniży jego koszt o 5 %


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.