poniedziałek, 1 lipca 2013

Letnie nowości w mojej pielęgnacji

Lubię okazje do zakupów. Zwykle wtedy od razu mam jakąś potrzebę. Tak było i tym razem. Gdy sklep, w którym zwykle robię zakupy klik zorganizował weekend darmowej dostawy skorzystałam z okazji.



Oto moje nowości:
1. LAVERA - odżywka do włosów osłabionych z ekstraktem z bio-nagietka.
2. LAVERA - basis sensitiv - pasta do zębów z bio-echinaceą i propolisem.
3. NEOBIO - odbudowujący szampon do włosów.
4. NEOBIO - szampon zwiększający objętość.
5. Eco Cosmetics żel na słońce SPF 30
6. LAVERA - basis sensitiv - Creme soft
7. LAVERA maska do włosów mleczko mango.

Jak wiecie LAVERA mnie urzekła, tak więc chciałam poznać inne produkty tej marki. Jestem ich bardzo ciekawa.
NEOBIO to również nowości. W bardzo przystępnej cenie.

Pozdrawiam
violka42

14 komentarzy:

  1. O Laverze słyszałam bardzo wiele dobrych opinii ale jeszcze nie miałam okazji poznać żadnego z tych kosmetyków...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam ochotę na więcej

      Usuń
  3. Też powoli zakochuję się w produktach Lavery:) Mają piękne opakowania. Ostatnio zakupiłam dwa pudła soli do kąpieli Lavera:)
    Wspaniałe zakupy. Bardzo jestem ciekawa recenzji:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. soli jeszcze nie znam, pewnie i na nią się skuszę

      Usuń
  4. Firma jest mi zupełnie obca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię kosmetyki Lavera i polecam je szczerze

      Usuń
  5. Widziałam te nowe kosmetyki Neobio. Reszta (te w kanciastych opakowaniach) jest wycofywana. Szkoda bo kilka produktów mi podpasowało. Zrobiłam zapas odżywki do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te nowe kosmetyki Neobio mają bardzo dobre ceny

      Usuń
  6. Neobio już widzę pozmieniało swoje opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kosmetyki. Interesuje mnie zwłaszcza ten żel na słońce. Ochrona przeciwsłoneczna jest dla mnie bardzo ważna. Zresztą wszystkie kosmetyki chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niebawem napiszę o tym żelu na słońce

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.