środa, 24 maja 2017

Zakupy w sklepie Bioana

Buszowanie w sieci ma swoje konsekwencje. Generuje masę nowych kosmetycznych zachcianek, którym trudno się oprzeć. I tak trafiłam na cudeńka w sklepie Bioana. Kupiłam na początek serum nawilżające Hyaluron+Bloom Tropical Hydration Lovely Day i zachwalany na wielu blogach dezodorant w kremie a perfect match(a) Pony Hütchen.  Obydwa cudeńka cieszą oko i sprawiają, że mam ochotę na więcej.



Oczywiście wiosna ma swoje prawa i tym tłumaczę sobie moje kolejne zakupowe zachcianki, którym uległam w maju. Wyczekujcie więc końcem miesiąca zakupowego posta. 

Znacie te słodkie maleństwa?

Pozdrowienia
violka42

12 komentarzy:

  1. Nie robiłam jeszcze zakupów w sklepie Bioana i nie znam sprzedawanych tam kosmetyków. Póki co figurują na mojej liście zakupowej i przyjdzie czas, ze się do nich dobiorę :) Teraz będę czekała na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, ale wyglądają tak słodko i wołają - "weź mnie" ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków, ale wyglądają zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ich deo! Są absolutnie wybitne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie opakowania przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję zakup kilku próbek tych dezodorantów, tylko konieczność grzebania w pudełku długimi paznokciach mocno mnie przeraża :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam na szczęście krótkie paznokcie, może nabieranie dezodorantu szpatułką pomogłoby

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.