poniedziałek, 24 lipca 2017

VIANEK nawilżająca emulsja myjąca do twarzy

Pielęgnacja poranna różni się u mnie od wieczornej. Rano potrzebuję produktu, który usunie nadmiar sebum i pozostałość wieczornej pielęgnacji z twarzy. Wybieram z reguły żele, pianki lub emulsje. Tym razem  stosowałam nawilżającą emulsję myjącą do twarzy Vianek.
 

To kremowa emulsja do mycia twarzy, przeznaczona do cery suchej i wrażliwej. Delikatnie, ale skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie nawilżenia skóry. Zawiera kompleks humektantów, cenny olej z kiełków pszenicy oraz ekstrakt z kwiatów lipy szerokolistnej, które działają zmiękczająco, zapewniając komfortową czystość i świeżość, bez uczucia ściągnięcia.
Emulsja jest mlecznobiała o lekko kremowej konsystencji. W kontakcie z wodą tworzy dobry poślizg. Skutecznie usuwa sebum z twarzy pozostawiając ją czystą, gładką i przygotowaną do dalszej pielęgnacji. Nie wysusza i nie podrażnia skóry. Pachnie przyjemnie, dla mnie to zapach kremowo - kwiatowy. Jest skuteczna do porannej pielęgnacji. Więcej nie oczekuję. Wieczorem wybieram bogatsze konsystencje do demakijażu.
Ciekawa jestem, jakie kosmetyki wybieracie do porannego mycia twarzy.
 
Pozdrowienia
violka42

Skład:
Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Urea, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Tilia Platyphyllos Flower Extract, Panthenol, Triticum Vulgare Germ Oil, Glyceryl Oleate, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid.

8 komentarzy:

  1. Używam pianki albo żelu, emulsji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vianek ma kilka kosmetyków do mycia twarzy, pewnie sprawdzę jeszcze kilka z nich

      Usuń
  2. Rano zazwyczaj sięgam po piankę albo żel. Wieczorem cos lepiej oczyszczającego.
    Emulska się pieni? Czy to raczej cos w stylu mleczka? Nie natłuszcza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pieni się i nie natłuszcza, zmywam za pomocą gąbki Calypso z Rossmann

      Usuń
  3. Przeważnie myję twarz mydłem w kostce, czasem używam pianki lub żelu ale emulsji jeszcze nie miałam. Chętnie coś takiego wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją, ale nieszczególnie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu pasują emulsje, dobrze, że ciągle coś nowego się pojawia

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.