czwartek, 18 stycznia 2018

Sylveco ziołowy płyn do płukania jamy ustnej

Higiena jamy ustnej jest dla mnie bardzo ważna. Wybieram sprawdzone produkty czasem też szukam opinii w sieci. I tak trafiłam na hypoalergiczny, naturalny płyn przeznaczony do codziennej higieny jamy ustnej od Sylveco. Ważne jest dla mnie również, to, że jest on ogólnie dostępny i w dodatku można go kupić korzystając z promocji w przystępnej cenie.
 
 
To płyn "bogaty w ziołowe ekstrakty (szałwia, mięta, rozmaryn, goździki) oraz łagodzącą alantoinę. Szybko i skutecznie oczyszcza z resztek pokarmowych, a dzięki zawartości olejku eterycznego z mięty pieprzowej mocno odświeża oddech i zapobiega powstawaniu osadu. Jest preparatem bez dodatku alkoholu, nie podrażnia błony śluzowej, wrażliwych dziąseł i zębów. Ksylitol (cukier brzozowy) wspomaga remineralizację szkliwa, pozwala utrzymać prawidłowe pH, dzięki czemu płyn jest pomocny w profilaktyce próchnicy".
 
Płyn ma pojemność 500 ml, odpowiada mi jego miętowo-ziołowy lekko słodkawy smak, w moim odczuciu dość mocny. Skutecznie odświeża oddech na dłuższy czas. Dba o dziąsła, nie podrażnia, nie zawiera alkoholu, co jest istotne, jeśli szukamy płynu dla całej rodziny. Płyn do płukania jamy ustnej zachwycił mnie na tyle, że na razie nie szukam już innego. Jeśli szukacie płynu do higieny jamy ustnej o dobrym składzie warto spróbować właśnie ten od Sylveco. Kosmetyki Sylveco można kupić między innymi w Naturalny Punkt Widzenia.
 
Ciekawa jestem, jakie płyny do płukania jamy ustnej wybieracie?
 
Pozdrowienia
violka42
 
Skład:
Aqua, Glycerin, Sodium Bicarbonate, Xylitol, Salvia Officinalis Leaf Extract, Mentha Piperita Leaf Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Eugenia Caryophyllus Flower Extract, Allantoin, Sodium Benzoate, Citric Acid, Cocamidopropyl Betaine, Mentha Piperita Oil.

10 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że Sylveco ma w swojej ofercie taki płyn. Widocznie nie jestem na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Listerine wymiennie z tym pikazanym, ale jako ze nie mieszkam w Polsce sylveco bywa od swieta

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze u siebie.
    obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z płynami mam problem, ale ten chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.